Efter allt trassel i samband med resan från Arlanda till Sundsvall då vi kom från från Thailand fick
vi, efter lång väntan, en ersättning i form av värdebevis som kompensation för förseningarna. Ersättningen
uppgick till 293 kronor per biljett. Enligt SJ kan värdebeviset användas som
betalning av en ny resa.
När jag skulle boka biljetterna för resan till Arlanda
i samband med återresan till Thailand fick jag inte till det. Jag försökte då kontakta
SJ Contact Center via telefon men hamnade som nummer 74 i telefonkön. Jag
skickade istället en förfrågan via email. När man gör det erhåller man ett
ärendenummer som man skall referera till i händelse av att man behöver kontakta
SJ innan ärendet tagits om hand och man fått ett besked. Jag har ännu inte fått
något svar och då jag kontaktat SJ för att få ett besked om hur långt ärendet
avancerat har den kontakten endast resulterat i ett nytt ärendenummer.
Kaos är bara förnamnet då det gäller detta företag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar