måndag, februari 22, 2010

Bättre sent än aldrig

Det har varit stressigt på slutet och inspirationen har saknats men jag har en del att föra fram när jag har bättre om tid.
I morgon bär det av till Thailand igen men innan dess vill jag dela med mig av mina ideer när det gäller trav och pengar.
Det var ett tag sedan jag hade några inlägg på bloggen och det var också ett tag sedan Åke Svanstedt visade vad han kan.
Han är ute, han är slut och liknande uttryck har varit i luften men va fan, han är djurvän och tar inte ut hästarna på isbanorna som vissa andra gör.
Jag bjuder på en riktig rövare i kväll, så kom inte och säg efteråt att ni inte visste någonting:
De finns två tränare i Sverige som har hästarna i toppform när de kommer ut efter vila och det är Stig H Johansson och Åke Svanstedt.
Åke vinner avd 1 med 3 Earl Tilly, enkelstreck. Han avslutar omgången med 7 Arab Hanover, det är rena skämtet att han inte är favorit i loppet.
Jag är också inne på att han sätter 5 Shakira Trot i avd 5 och då har vi en rak dubbel på Kung Åke.
På V65 är det bara att gardera avd 2,3 och 4 rejält, de andra avdelningarna vinner Kung Åke.
Micke Nybrink kan dra arslet över ögat, som mitt X brukade uttrycka sig.
Jag är i toppform nu, V5:a på Bergsåker i fredags och V7:a på samma bana på lördag. Hur mycket jag vann? Förlust båda dagarna – shit, men i kväll har jag feeling för att det är rätt läge att gå all in.
Ta rygg och skicka en tacksam tanke till en gambler som har klart för sig.

Inga kommentarer: