söndag, maj 18, 2008

Fotbollskommentarer

Jag tittade på FA-cupfinalen i går kväll. Jag var inte ensam, på läktarna på Wembley satt nästan 90000 till. Det lär väl inte vara en match som går till historien, den avgjordes på en präktig målvaktstavla.
Ok, Portsmouth vann välförtjänt men Cardiff City gjorde en kanonmatch och jag hoppades i det längsta på en kvittering.
Jag tror att det här var Harry Redknapps första ”stora” titel, rätta mig om jag har fel.

I Bangkok Post kan man läsa att Thaksin nu vill ha Svennis kvar i City ytterligare en säsong, Anledningen skall vara att han inte fått något svar från Scolari eller Mourinho att ta över tränarsysslan. Thaksin dementerar även att spelarna fått sina kontrakt frysta. Allt skall vara frid och fröjd.
Det var bara glada miner på middagen i Bangkok igår.

Inga kommentarer: