
Men Folksam, oj oj oj där blev jag kopplade till tre olika avdelningar innan jag hamnade rätt men där satt de i möte mellan 9.00-10.00. Jag lämnade namn och telefonnummer och blev lovad att någon skulle ringa då mötet var slut. Kvart i elva hade jag ledsnat och ringde upp igen, tre avdelningar innan jag hamnade rätt igen och nu satt man i möte mellan 10.00-11.00. Jag undrade naturligtvis om hon drev med mig, men icke det var det besked hon hade. Halv tolv hade ingen hört av sig och det hade börjat ryka lite lätt ur öronen på mig. Ny kontakt, från mig naturligtvis och se på fan äntligen någon jag kunde framföra mitt ärende till men inte var det som hos If inte. Nä, här skulle det sändas ut en blankett och se’n skulle mina krav bedömas när jag

Klockan 15.30 blir jag uppringd av en handläggare som undrade vad hon kunde hjälpa mig med? Då började det pysa igen och trycket steg men jag behärskade mig med tanke på eventuell ersättning.
Jag frågar mig samtidigt, vilka är det som är kunder hos detta bolag? Själv har jag ingen försäkring hos dem utan det är helt beroende på min Visa kort försäkring att Folksam är med i bilden.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar