måndag, december 07, 2009

Vad vore livet utan spänning?

Jag tror att jag tröstar mig med en luchdubbel idag efter allt trassel med latrintanken. Utan större eftertanke och värdering av kuskar, startspår och chanser får det bli riktig chansning.
12 Babsans Ferrari med Erik Berglöf i den första avdelningen är kanske lite långsökt men jag fick lite feeling då jag gick igenom startlistan. Han äter upp dem på bortre långsidan och skiter ut dem på upploppet, som Micke Nybrink skulle sagt.
Passport med Rickard L Jansson är en 80-procentare i den andra avdelningen. Men hallå hur många lopp vinner den kusken? Jag tycker att det ser öppet ut och då menar jag öppet. Jag hade tänkt köra med en rak men det får bli en andrahandare och två susare här. 3 Westside Photo får tipsnicken och 1 Repetition LP kommer med på kusk och läge. 12 Hercules Race tar jag med på tränaren B E Ohlsson. Varför skall man krångla till det?

Inga kommentarer: