söndag, november 04, 2012

VM i V75, bortförklaringar....



Jag känner mig lite besviken att jag inte lyckades bättre i den här omgången. Tre rätt och två reserver fanns med på kupongen och jag var helt rätt ute när jag fick med Manalapan i den sjätte avdelningen. Så här efteråt så skulle naturligtvis Udo’s Oiler varit med på tre streck i lärlingsloppet. Nu åkte jag kana riktigt ordentligt och rasade ner till plats 4514 och bland Sundsvallsborna är jag inte bättre än delad 76:a.

Lite plåster på såren fick jag ändå då jag lyckades sätt DD:n till dryga 266 gånger insatsen.
 
Tävlingen går vidare, och målsättningen att vara bland de hundra bästa kvarstår. Det har varit lite stolpe ut så här inledningsvis men jag kommer igen med nya fräscha idéer till lördagens tävlingar på Halmstadstravet.

Inga kommentarer: