lördag, november 03, 2012

VM i VM i V75....



Med dagens system hoppas jag kunna förbättra min placering i tävlingen. Här handlar det i första hand om att få så många rätt som möjligt och utdelningen kommer i andra hand. Därmed inte sagt att jag har något emot en hygglig utdelning. Det ser mycket favoritbetonat ut i förväg men en och annan kantboll har jag i alla fall fått med. 
Den här gången nöjer jag mig med två enkelstreck men var länge inne på att även spika 7 Avalon Spider i avd VII. På så sätt hade jag kunnat fördubbla antalet streck i den femte avdelningen.  

I    1                     (4-6)
II   1,3                  (2-4)
III  2,3,5,7            (9-1)
IV  2                    (3-1)
V   12,13,15        (10-2)                
VI  1,2,4,8          (6-3)
VII 3,7                (9-2)

Inga kommentarer: