lördag, november 24, 2012

VM i V75...



Nu krävs det nog att jag sätter två sjuor på raken för att vara bland de främsta när VM avslutas efter de två återstående omgångarna. Tyvärr så har jag gjort några tavlor den här säsongen och bland annat utelämnat några streckfavoriter. Senast tog jag inte med Friction på fyra streck. Gången före var det Lavec Kronos som hamnade utanför systemet. Men så är det och nu är det skärpning som gäller.

Dagens omgång ser mycket favoritbetonad ut på förhand men av erfarenhet så vet jag att det i princip kan sluta hur som helst, oavsett hur det ser ut i förväg, så jag utgår från favoriterna och plockar med några kantbollar. Det har varit mycket funderande kring enkelstrecken innan jag fastnade för två stycken, en favorit och en andrahandare.

Så här ser dagens system ut

Avd 1.                6,9                       R 8-2
Avd 2.                1,2,5                   R 11-3
Avd 3.                1,2,3,11             R 9-6
Avd 4.                6                           R 8-3
Avd 5.                5,6,7,9                R 10-2
Avd 6.                2                           R 1-5
Avd 7.                2,5                       R 6-11

Inga kommentarer: