söndag, oktober 28, 2012

VM i V75



Det blev väl inte den början jag hoppats på vilket till viss del berodde på sen information beträffande strykningar och ändrad skoinformation. Hade jag vetat att Aristocat Boko skulle gå utan skor hade jag nöjt mig med två streck i det loppet då enda utmanaren i det fallet var Pingus Vang i mina ögon. I så fall hade jag eventuellt lyckats få fem rätt.

Nu är inte det något jag grämer mig över då jag räknat med att fyra rätt i snitt skall räcka till en topp- placering. Jag hade räknat med att gå ut löst och sedan öka hela tiden och en 1748:e plats är jag ganska nöjd med efter första omgången. Av Sundsvallsborna ligger jag på en delad 21:a plats, vilket jag också känner mig tillfredsställd med.

De så kallade ”experterna” Vadsmo, Nybrink, Lindvall m fl har jag också lämnat bakom mig och där hoppas jag att de blir kvar innan vi gått i mål. 

Jag ser med tillförsikt fram emot nästa omgång på Eskilstuna och jag lägger ut mitt system på bloggen på lördag förmiddag och följer sedan upp det med några resultatkommentarer på söndag.

Inga kommentarer: